L'evaluació dels alumnes , avui dia es realitza per
competències , això vol dir , que s'ensenya al nen perquè d'una
manera futura sigui eficaç d'afrontar els problemes de la vida
.
Les avaluacions es realitzen per conèixer la capacitat de l'alumne a l'hora de " plasmar " que s'ha après. Es distingeixen tres tipus d'avaluació : inicial , formativa i sumativa .
Per poder realitzar una avaluació de manera correcta s'han de tenir en compte una sèrie de criteris que es basen en la realització de les tasques i dels seus resultats . Per poder dur a terme aquesta tasca és necessari tenir el coneixement com a docents , de mètodes d'ensenyament dels quals l'alumne pugui seguir i no perdre el ritme sense cap problema .
Per poder fer una bona avaluació a l'alumne cal conèixer els criteris d'aquesta pel que fa a realització de tasques com als seus resultats.
Les avaluacions es realitzen per conèixer la capacitat de l'alumne a l'hora de " plasmar " que s'ha après. Es distingeixen tres tipus d'avaluació : inicial , formativa i sumativa .
Per poder realitzar una avaluació de manera correcta s'han de tenir en compte una sèrie de criteris que es basen en la realització de les tasques i dels seus resultats . Per poder dur a terme aquesta tasca és necessari tenir el coneixement com a docents , de mètodes d'ensenyament dels quals l'alumne pugui seguir i no perdre el ritme sense cap problema .
Per poder fer una bona avaluació a l'alumne cal conèixer els criteris d'aquesta pel que fa a realització de tasques com als seus resultats.
Jose Luís Castillo parla
en un dels seus vídeos vistos a classe que hi ha una sèrie de tipus
d'avaluació remarcables en l'educació:
-L'avaluació col ·
lectiva : es realitzen en grups mentre que uns avaluen altres apunten
les classes.
Al meu parer , l'avaluació més "coherent " és una que porti dia a dia pot veure com l'alumne va millorant i assimilant el que han après per després poder "plasmar" en un paper.
No hay comentarios:
Publicar un comentario