domingo, 16 de febrero de 2014

FINAL

Per acabar amb l'assignatura , una entrada final que plasmarà l'après en aquests quatre mesos de classes .


Jo vaig néixer a Itàlia i allà vaig rebre un ensenyament molt bona , em vaig traslladar amb la meva família aquí , Eivissa , per seguir amb la meva formació primària , malauradament pertanyo a una escola tradicional la qual s'ensenyava l'alumne a memoritzar tot i no se li explicava el perquè es memoritzava o perquè serviria en un futur , per exemple en la meva època d'aprendre les taules de multiplicar no em van explicar que em servirien per a un futur treballar on treballo ara , i després de més de 10 anys sense repetir les taules he hagut de fer memòria i tornar a estudiarmelas ja que no em van ensenyar d'una manera constructiva .


Gràcies a aquesta assignatura he après tot el que s'ha de valorar el moment en què s'ensenya a un alumne , ja que estàs inculcant coneixements que han de veure que seran útils per a un futur i no s'esborraran de la seva memòria , cal motivar-los a que aprenguin i que els agradi el que estan fent . Sempre s'ha seguit un model tradicional en l'ensenyament, però no porta enlloc si el nen el motiva estudiar .


He après a utilitzar infinitat d'eines i amb una finalitat específica en l'educació, mai vaig poder fer-me a la idea que poguessin fer mapes conceptuals en un ordinador i que fos tan senzill .


Al llarg dels anys d'alumne he tingut un gran nombre de docents que no transmetien res i que les ganes d'anar a les seves classes eren mínimes o nul · les, d'altra banda he conegut docents que m'han demostrat que val la pena aprendre i m'han motivat indirectament a fer-ho , gràcies a un d'ells vaig decidir dedicar-me al món de l'ensenyament, jo vull que els meus futurs alumnes arribin a casa igual de contents que quan jo venia de les seves classes .


Una gran frase que em va marcar i va ser dita per aquest professor meu va ser:”un bon mestre no és el que el porta tot preparat, sinó el que sap improvisar sobre la marxa”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario